Adaxio e fuga en do menor KV 546 - Mozart
- Detalles
- Escrito por: admin
- Categoría: Música para escuchar
- Visitas: 93
É unha práctica común que compositores prolíficos empreguen temas ou obras xa compostas por eles mesmos para elaborar novas pezas musicais.
Mozart empregou a fuga para dous pianos KV 426, tamén en do menor, para engadirlle un adaxio ou introdución e escribir a obra KV 546 para cuarteto de cordas (que tamén pode ser interpretada por unha orquestra de cordas).
O adaxio mostra un tema contrastante en canto a dinámica e textura que vai evolucionando ata chegar a un final tranquilo. A fuga é un prodixo do contrapunto herdeiro do mellor Bach, cun tratamento do tema principal en inversión, amplificación, con estreitos ben definidos e grande densidade na textura.
Esta obra foi transcrita e arranxada para varias formacións e instrumentos:
Para orquestra de cordas - WDR Sinfonieorchester e Jörg Widmann:
Para dous pianos - neste caso amosamos a fuga KV 426 coa partitura:
Para órgano - versión con partitura:
Concerto la menor para violín BWV 1041 - Segundo movemento - J.S.Bach
- Detalles
- Escrito por: admin
- Categoría: Música para escuchar
- Visitas: 121
O segundo movemento do Concerto para clave BWV 1058 de J.S.Bach posúe un engado especial. Alterna un motivo rítmico obstinado no continuo coas diferentes aparicións do solista, que vai construíndo un discurso cada vez máis lírico. Todo isto é unha proba evidente do principio barroco do contraste.
Presentamos a versión da violinista Vilde Frang coa orquestra HR-Sinfonieorchester dirixida por Philippe Herreweghe.
Bach fixo unha versión para clave no concerto BWV 1058, aquí interpretado por Trevor Pinnock co English Concert.
Transcrición da percusión do sketch de Mr. Bean Invisible Drum Kit
- Detalles
- Escrito por: admin
- Categoría: Música para escuchar
- Visitas: 83
Sonatina - Antón García Abril
- Detalles
- Escrito por: admin
- Categoría: Música para escuchar
- Visitas: 90
O compositor e profesor Antón García Abril finou o 17 de marzo de 2021 e deixounos unha morea de obras sinfónicas, óperas, música de cámara, para instrumento solista ou sintonías de programas de televisión e bandas sonoras de películas. Foi un compositor que se empapou de todas as vangardas do seu tempo, pero que non renunciou ao pracer de compoñer melodías. Queremos homenaxear a este xenial músico español coa audición da obra para piano "Sonatina"(Alegretto - Arietta - Finale), neste vídeo interpretada maxistralmente pola pianista María Canyigueral, no Auditorio Josep Vider de Girona.
Página 2 de 3